tänkte bara berätta...

Såg hur konstigt det ser ut med en stor bild på mig där ba tjoff på bloggen. Konstigtkonstigt. Undrar hur folk klarar av att posta bilder på sig själva hela tiden. Hur orkar man stå och fota sig själv typ hela tiden för att få en bra bild. Ok förlåt sånt sysslar jag också med. Men. Sådär asmycket. Massor.

Förresten, nu när vi ändå pratar om mig och detta är ett textinlägg, så vill jag berätta en grej. Det rör väl typ bara tre av mina läsare - men i allafall.
Jag har bestämt mig för en sak som jag har grubblat på sen i julas. Hela sommarlovet har jag funderat på hur jag ska göra. Men nu är det decided. Mamma har ringt. Jag kommer inte mer att dansa på ABF.
Vill ta en paus. Känner att det inte passar mig just nu. Kommer att sakna att träffa alla och dansa med er men jag måste lägga det på hyllan ett tag eftersom att det inte är någonting jag verkligen vill satsa på. Och för att jag bara inte känner för att dansa nu.

Pust. Now it's done, I've told you.
J.

KOMMENTARER
Postat av: Felicia

Jag ska också sluta på dansen..

2011-09-02 @ 19:30:30
URL: http://felicialala.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR: (skriver du in din e-post kommer den inte att publiceras)

DITT NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST:


URL/BLOGG:


DIN KOMMENTAR:


Trackback
amanda bengtsson jallow. ebba eriksson. felicia lakso. hanna gunnars. jenna björnfot. nathalie karlsson. nathalie kåhlberg. olivia andersson. olivia walter arte. ottie marusarz.
RSS 2.0