9/11

Här sitter jag och lyssnar på Tom Felton's ljuva stämma. Vilket jag har gjort den största delen av den här dagen förutom att ha slängt gamla blommor, spelat Skate 3 och städat mitt krypin.

Tänkte bara:



Tio år.
Jag minns den där dagen. Allt var så himla konstigt. TVn stod på hela dagen och det var hela tiden en massa röster och de skrek saker ibland. Jag förstod ju inte att två stora byggnader hade fallit till marken på andra sidan jorden. När man är sju år vet man ju knappt att det finns någonting annat än skolan, kompisar och att vara med kompisarna efter skolan.

Det är konstigt och läskigt.
Såg någon dokumentär för ett halvår sen om det här. En film ihopsatt av en massa småfilmer gjorda av privatpersoner, som gick igen minut för minut under den dagen. Den var intressant.

Nej, nu ska jag sova.
J.

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR: (skriver du in din e-post kommer den inte att publiceras)

DITT NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST:


URL/BLOGG:


DIN KOMMENTAR:


Trackback
amanda bengtsson jallow. ebba eriksson. felicia lakso. hanna gunnars. jenna björnfot. nathalie karlsson. nathalie kåhlberg. olivia andersson. olivia walter arte. ottie marusarz.
RSS 2.0