/unicorn!

Eftersom att senaste Sims (Husdjur) kommit ut så har vi köpt det, Simsnerds as we are. Har en massa fina hestar i mitt vackra stall. Um.
Skapade en vit häst, skulle se ut som en unicorn. Den är finast, oki.


Älskar att trädet går in i mitt badrum.


Träna min wannabe unicorn häst.


Haha åh, gissa vad?


Plötsligt kom en äkta unicorn till min tomt. Fast den var svart och hade getskägg. o.o Och lyste en massa.


Förutom att den frälste mig och gjorde random unicornstuff så var den som normala hästar i The Sims. Typ våldtar bollar.
(bollen heter "Lyckliga hästbollen", så jag förstår varför)

Sen fastnade spelet så jag har inte min unicorn kvar, uhu. :c
♥ ♥ ♥

KOMMENTARER
Postat av: Ida

riktiga enhörningar har getskägg osv. :D

2011-10-26 @ 23:15:46
Postat av: † Lama

re: tack detsamma du!

2011-10-27 @ 17:58:11
URL: http://baptiser.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ååh sims♥

2011-10-27 @ 22:02:56
URL: http://nnathaliie.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR: (skriver du in din e-post kommer den inte att publiceras)

DITT NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST:


URL/BLOGG:


DIN KOMMENTAR:


Trackback
amanda bengtsson jallow. ebba eriksson. felicia lakso. hanna gunnars. jenna björnfot. nathalie karlsson. nathalie kåhlberg. olivia andersson. olivia walter arte. ottie marusarz.
RSS 2.0