du tycker ju om håkan hellström


Håkan Hellström - Går vidare

Tycker att om man nu sitter och tycker att någon artist är jävligt kass, och dessutom vet att någon i samma rum tycker om den artisten, så kan man väl för fan tänka sig lite för.
"Du tycker ju om Håkan Hellström.... men..."
Jag bryr mig ärligt talat inte om ditt men. Jag vill inte veta att dina pappa tycker att alla som gillar Håkan borde avrättas. Jag har ingen lust att lyssna på när ni pratar om hur dåligt han sjunger.

Tycker att man istället borde prata om musik man gillar. Jag vet att ni inte gillar honom, därför pratar jag inte om honom med er. Men ni behöver inte säga sådär när ni vet att jag hör, jag känner mig verkligen välkommen när ni säger att Håkanfans inte borde finnas.

Tack och hej.

KOMMENTARER
Postat av: Michelle

Bra blogg:D<3

2011-10-16 @ 08:40:12
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: rebecka

gud. håkan är bäst, punkt slut. <3

2011-10-26 @ 20:22:10
URL: http://comesunshine.blogspot.com

KOMMENTERA HÄR: (skriver du in din e-post kommer den inte att publiceras)

DITT NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST:


URL/BLOGG:


DIN KOMMENTAR:


Trackback
amanda bengtsson jallow. ebba eriksson. felicia lakso. hanna gunnars. jenna björnfot. nathalie karlsson. nathalie kåhlberg. olivia andersson. olivia walter arte. ottie marusarz.
RSS 2.0