blond igen, eller?


Exakt två år sen.

Ibland funderar jag på att gå tillbaka till min normala hårfärg, blond (dock inte som bilden).
Eller om jag ska vara ärlig gör jag det rätt så ofta. Men är så himla lättpåverkad har jag märkt. Det räcker med att någon säger att jag passar i mitt bruna/röda och jag vill för alltid ha såhär. Eller så säger någon att jag var fin som blond och då börjar jag tänka igen.

Vet inte hur jag ska göra.
För övrigt så vill jag teckna mera. Ska sluta vara så fånig och tänka att det alltid ska bli bra, för det blir det inte. Från och med nu: Alltid bära med mig ett block.
Och imorgon är det fredag, ser man på.

P u s s p u s s.

KOMMENTARER
Postat av: Anonym

Sv: Okej!:)

2011-10-06 @ 20:04:54
URL: http://nattaeriksson.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR: (skriver du in din e-post kommer den inte att publiceras)

DITT NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST:


URL/BLOGG:


DIN KOMMENTAR:


Trackback
amanda bengtsson jallow. ebba eriksson. felicia lakso. hanna gunnars. jenna björnfot. nathalie karlsson. nathalie kåhlberg. olivia andersson. olivia walter arte. ottie marusarz.
RSS 2.0