tacktack



Jag vann tävlingen jag var med i, och just nu är ett Polarisationsfilter påväg hem till mig. c: Tack alla fina som tog sin tid och röstade. ♥

Idag var jag inne i huvudstaden och besökte Walt Disney Nordic (någonting sånt, minns inte namnet). Intervjuade en kille, kollade runt lite, sen åkte jag hem. Väldigt produktiv dag, yesyes. Men jag fick veta att hans jobb var drömjobb för mig så ja, så onödigt var det ju inte.
Sitter och lyssnar på Laleh och skriver lite just nu. Supermys. Imorgon får vi den färdigtryckta Skoltidningen till skolan, så vi ska ha lite releaseparty.

Tisdagar är bra dagar.
Puss&Godnatt.

KOMMENTARER
Postat av: Amanda

God morgon :) hoppas du får en bra dag

2011-11-15 @ 04:43:20
URL: http://stockholmtomarbella.com

KOMMENTERA HÄR: (skriver du in din e-post kommer den inte att publiceras)

DITT NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST:


URL/BLOGG:


DIN KOMMENTAR:


Trackback
amanda bengtsson jallow. ebba eriksson. felicia lakso. hanna gunnars. jenna björnfot. nathalie karlsson. nathalie kåhlberg. olivia andersson. olivia walter arte. ottie marusarz.
RSS 2.0