jag älskar mig själv ibland



Ber om ursäkt till solen för den här bilden, den gör den absolut inte rättvisa. Inte ens med lite redigering kunde jag få till den där vackra orangea färgen.
Såhär såg det ut (fast inte riktigt, då) när jag cyklade hem igår. Samma, orangea sol infann sig imorse och gjorde alla frostiga löv tusen gånger vackrare. Åh. Min tanke:
"Solen brinner, vad fint. ♥ ♥ ♥"
Um. Ja. Så cyklade jag en bit till, sedan insåg jag det faktum att solen alltid brinner. Jag är så otroligt klok ibland och jag älskar det. Typ som när jag sjöng högt när jag gick hem en gång, så märkte jag att en gubbe stod på en balkong och glodde. Jag vinkade och fortsatte gå. Eller när jag gick in i en lyktstolpe och inte märkte det förrän någon minut senare.

Jag älskar att skratta åt mig själv. Den enda man kan skratta åt utan att göra illa någon.
J.

KOMMENTARER
Postat av: JOZ♡

Tja! Skulle du vilja kika in hos mig och säga vad du tycker om bloggen? Bra/Dåligt? Skulle du komma tillbaka?



Ha en jätte bra fredag :) kram

2011-11-18 @ 17:58:35
URL: http://bedeliciious.blogg.se/
Postat av: NAJMA

Läs gärna mitt senaste inlägg "mobbning" och komentera va du tycker om de jag skrev.. Dina åsikter betyder mycket!

KRAM!

2011-11-18 @ 20:43:42
URL: http://najma.devote.se
Postat av: Nathalie

Jaa, om båda tycker om det så är det ju jätteroligt att prata om det, men om det är tex är någon artist/något band man lyssnat på i evigheter och någon annan kommer och börjar lyssna och sen tjatar sönder på dig om det så blir det bara helt fel typ haha, så konstigt ändå!



2011-11-18 @ 21:21:54
URL: http://nnathaliie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men herregud vafan har du för jävla problem? Jag tiggde inte om nå jävla komentarer jag skrev "kolla gärna in i min blogg" och komentera va du tycker om de jag skrev? Jag vill veta hur folk ser på detta jag skulle lika gärna kunna säga mejla mig va du tycker om mobbning. Herregud att du ska klaga över mina stav fel wow big deal din nolifer du behöver inte vara så jädrans otrevlig. Ångra att jag ens fråga om din åsikt för den betyder faktiskt inte ett skit efter man får se vilken irriterande och otrevlig människa du är. Tack och hej mrs perfect med perfekta gramatiken och stavning -.-

2011-11-18 @ 23:19:33
Postat av: najma

borde du inte gö för du är nog inte älskad av andra såsom du beter dig :)

2011-11-19 @ 23:33:00
URL: http://najma.devote.se

KOMMENTERA HÄR: (skriver du in din e-post kommer den inte att publiceras)

DITT NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST:


URL/BLOGG:


DIN KOMMENTAR:


Trackback
amanda bengtsson jallow. ebba eriksson. felicia lakso. hanna gunnars. jenna björnfot. nathalie karlsson. nathalie kåhlberg. olivia andersson. olivia walter arte. ottie marusarz.
RSS 2.0