regnmoln

Peppar inför nationella i Matte A & B de kommande dagarna och premiären av musikalen på torsdag. Är så nervös att jag kan dö, det känns inte alls bra. Eller så är det för att jag har ont i magen efter allt hostande (jag hoppas verkligen att jag får magrutor eller något annat efter detta).
Har ont i hela kroppen (nu när jag ändå är inne på det spåret) och vill bara gå och lägga mig. Så det är vad jag ska göra nu. Men nu vet ni i alla fall varför det är så glest och tomt här. Vill hellre visa bra saker sällan än kassa saker hela tiden, hoppas att ni också känner så!

K r a m & P u s s  p å  e r  i  a l l a  f a l l.


KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR: (skriver du in din e-post kommer den inte att publiceras)

DITT NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST:


URL/BLOGG:


DIN KOMMENTAR:


Trackback
amanda bengtsson jallow. ebba eriksson. felicia lakso. hanna gunnars. jenna björnfot. nathalie karlsson. nathalie kåhlberg. olivia andersson. olivia walter arte. ottie marusarz.
RSS 2.0