oslo

Måste bara lägga in en grej om hela den här Oslo-uppståndelsen.

Ja, det är tråkigt. Jag tycker att det är lika sorgligt som alla andra men jag har tänkt på en grej. Varför blir det så sjukt stor uppståndelse över detta när folk dör varje dag av svält, krig och misshandel? Borde inte det vara ännu viktigare? Bara för att detta är annorlunda och chockerade så betyder det ju inte att det borde få mer uppmärksamhet än det som pågår hela tiden.
Bara lite fundersam över det liksom.

Antar att det är för att det är just ovanligt att någon försöker bomba Oslo. Allt annat pågår ju hela tiden och man kan väl säga att vi är, ja... vana, vid det. Eller så är man rädd för att ta tag i det för att det är så stort (det finns ju folk som orkar kämpa). Jag vet inte.
Lite tråkigt bara. Att ingen tänker på det uppenbara.
Som ligger framför ögonen på oss.

P E A C E.

KOMMENTARER
Postat av: Jnena

Sv: Jag vene riktigt, men enlig dn.se så vare så som jag skrev, höhö. Gosh, det är ju skithemskt. Fattar inte att det finns såna hjärntvättade människor som VILL förstöra samhällen på det viset :c

2011-07-23 @ 18:39:32
URL: http://jogerenfisk.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR: (skriver du in din e-post kommer den inte att publiceras)

DITT NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST:


URL/BLOGG:


DIN KOMMENTAR:


Trackback
amanda bengtsson jallow. ebba eriksson. felicia lakso. hanna gunnars. jenna björnfot. nathalie karlsson. nathalie kåhlberg. olivia andersson. olivia walter arte. ottie marusarz.
RSS 2.0