blabladesignbla

Har petat lite i min kodmall den senaste tiden och är rätt nöjd med vad jag hittills har åstakommit. Bara att jag måste flytta in tid/datum/kommentarer längre in under rubriken - någon som vet hur? Jag har ingen aning, vet inte var koden finns eftersom att jag har flyttat på det. Eh. a.
Ni fattar väl?
Snälla hjälp mig i alla fall, står inte ut med det där.

Sen har jag lagt till vänner där till vänster.
<- Fint va? Och ni som ligger där - säg till om något är fel, om ni vill heta något annat eller att jag helt enkelt ska ta bort er. Let me know!
Ska lägga till lite fler senare. Typ bloggar jag följer som är bra. Det är bra. Där kan ni kika om ni vill hitta lite nya bloggar att följa eller sådär. Ni fattar nog.

Nu ska jag fortsätta läsa Harry Potter (hämtade fyran på bibblan igår). Visste inte att de ökar i antalet sidor för varje bok?! Kommer väl ta några år att läsa ut dem. Snyft.
Kram.

13.52: Ehhhh, fick veta att min vänner-länkar är helt knasiga. Varför är det så?! De ligger ju under side, navheader, nav blablabla. Typ. Alltså jag är så kass på detta känner jag nu. De ser ju normala ut på alla sidor UTOM inläggssidan? :c


KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR: (skriver du in din e-post kommer den inte att publiceras)

DITT NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST:


URL/BLOGG:


DIN KOMMENTAR:


Trackback
amanda bengtsson jallow. ebba eriksson. felicia lakso. hanna gunnars. jenna björnfot. nathalie karlsson. nathalie kåhlberg. olivia andersson. olivia walter arte. ottie marusarz.
RSS 2.0