här är jag



Och såhär het är jag. Eller var, December 2010.
Imorgon ska jag träna Core. Jag är inte helt hundra på vad det innebär men har hört att det ska vara jobbigt. Härligt.
På onsdag ska jag äntligen se Harry Potter och Dödsrelikerna del 2. ♥

Lyssnar på den här mest hela tiden:



Nästa vecka, fredag den nionde närmare bestämt, åker jag med Ebba till Grönalund och ser vackraste Håkan. ♥ Hoppas vi ses där?!




Um ja, det här fick bli ett litet gosigt inlägg. Blandat och random.
Kram & Puss.
J.

KOMMENTARER
Postat av: Mimmi

Åh vad söt du är är!! :)

2011-08-30 @ 09:02:35

KOMMENTERA HÄR: (skriver du in din e-post kommer den inte att publiceras)

DITT NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST:


URL/BLOGG:


DIN KOMMENTAR:


Trackback
amanda bengtsson jallow. ebba eriksson. felicia lakso. hanna gunnars. jenna björnfot. nathalie karlsson. nathalie kåhlberg. olivia andersson. olivia walter arte. ottie marusarz.
RSS 2.0