godnatt




Träffade Mimmi idag och vi gjorde den härliga kladdkakan på bilden ovan och drack te och pratade hela kvällen. Har saknat henne otroligt mycket, min allra bästa barndomsvän. Vi ska bli tanter ihop! Jajemän. Mer detaljerat tar vi en annan gång.

Måste bara berätta hur mycket jag vill ha en ny kamera. Klaga lite på min nuvarande Canon EOS 1000d - min bästa vän som jag vuxit ifrån. Tyvärr. Väldigt bra nybörjarkamera för alla som funderat och undrat över det, men nu måste jag fortsätta mot något mer avancerat.
Satt och drömde om en 60d förut idag. 9000-någonting kostar den. Hej jag har nästan 2000 i min lilla spar-skål (ja jag sparar pengar i en skål!). Mimmi sa att man kunde köpa den för 5000 på Netonet så. Ja. Blir att spara som en galning nu då.

Nej nu ska jag läsa min historialäxa och försökte lära mig varför man INTE ska göra läxan dagen innan när man haft tid på sig.
Kram.
J.

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR: (skriver du in din e-post kommer den inte att publiceras)

DITT NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST:


URL/BLOGG:


DIN KOMMENTAR:


Trackback
amanda bengtsson jallow. ebba eriksson. felicia lakso. hanna gunnars. jenna björnfot. nathalie karlsson. nathalie kåhlberg. olivia andersson. olivia walter arte. ottie marusarz.
RSS 2.0