totalt noll

Jag vet att jag är allergisk mot vit kajal ändå tar jag på mig det, så nu sitter jag här och gråter. Eller det rinner liksom. Dumma jag.

Igår träffade jag min fina syster Mimmi och vi diskuterade kameror och försökte förstå oss på henne nya (en Olympus, minns inte namnet). Det var ganska så omöjligt. Sen kunde vi inte hålla oss, så vi bakade en kladdkaka.
Gjorde också en fotobok på Fujidirekt och den blev jättefin, tema Putte i Parken 2011. Fick den gratis tack vare en kampanj, blev helt överlycklig när det stod Totalt: 0,00.
Så den kommer nog om några dagar! c:

Idag försov jag mig, ehe. Och så har jag megahåltimme så jag sitter här och gör matteläxan.
Imorgon är det fredag.

Pusspusspuss.

KOMMENTARER
Postat av: ottie

"The owls are not what they seem"

2011-09-29 @ 12:15:30
URL: http://thingsbehindthesun.blogg.se/
Postat av: ebba

re: JAA VISST ÄR HON!!! så söt också....

javet sjukt coola gubbar som ba kollar på mig med 3D glasses och ba WOOOOAAh! ;)

2011-09-29 @ 14:26:09
URL: http://tasmaniandevil.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR: (skriver du in din e-post kommer den inte att publiceras)

DITT NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST:


URL/BLOGG:


DIN KOMMENTAR:


Trackback
amanda bengtsson jallow. ebba eriksson. felicia lakso. hanna gunnars. jenna björnfot. nathalie karlsson. nathalie kåhlberg. olivia andersson. olivia walter arte. ottie marusarz.
RSS 2.0