grattis

Känner mig så tråkig. Halva mitt liv dog lite när min kamera bestämde sig för att ge upp, hatar det. Har ingen inspiration till någonting. Opepp. Wö.

Mamma bad mig dammsuga idag och det gjorde jag gladeligen. Hela lägenheten, alla små hörn. Vem gör sånt på en lördag? Finns väl bättre saker att göra. Eller vad skriver jag, klart att det finns. Förresten har jag skrivit en massa mer på den där text-saken jag postade längre ner. Typ tio sidor till. Yep. Men idag har jag inte kommit på någonting.

Och åh, juste. Idag fyller Charlie 21. Eller igår. Två timmar sen. Grattis! ♥ ♥ ♥

Um. Varför skriver jag nu igen.
Imorgon ska jag ägna mitt liv åt att plugga. Woho. Och göra en kladdkaka.
M. Ja.

Puss.

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR: (skriver du in din e-post kommer den inte att publiceras)

DITT NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST:


URL/BLOGG:


DIN KOMMENTAR:


Trackback
amanda bengtsson jallow. ebba eriksson. felicia lakso. hanna gunnars. jenna björnfot. nathalie karlsson. nathalie kåhlberg. olivia andersson. olivia walter arte. ottie marusarz.
RSS 2.0