Dag 3: 8 sätt att vinna ditt hjärta

☻ Jag tror inte på att insidan betyder allt - mycket, ja, men inte allt. Man kan ju inte gå runt och vara avtänd på sin partner ju. Sånt som jag tycker extra mycket om; Mörkt, ruffsigt hår, fina ögon, HAKA, snygga underarmar, vackra händer, längre än jag... and so on.
☻ Bra musiksmak.
☻ Intelligens.
☻ Samma humor som jag.
☻ Omtänksam, men inte smörigt.
☻ Romantisk - men inget sånt man föreställer sig. Romantiskt utifrån oss.
☻ Ärlighet. Både mot mig och sig själv.
☻ Vara mysig och trygg. ♥

KOMMENTARER
Postat av: ottie

gulle. brunt hår är ju det bästa. eller blonda lockar. MMMM

2011-11-21 @ 18:58:47
URL: http://thingsbehindthesun.blogg.se/
Postat av: juana

Det där med utseende/insida. Jag har funderat mycket på det.. Jag är en sån som blir kär väldigt lätt. Men samtidigt finns det vissa killar som jag verkligen tycker om, deras personlighet, deras sätt och vara - ja, jag har i vissa fall känt att jag faktiskt älskar personen. Men av nån anledning så blir jag inte kär.. Jag har funderat på varför och kommit fram till att det är för att jag helt enkelt inte tänder på dem.. utseendemässigt.

Så jag håller med om den där första punkten... Man måste ändå tända på personen också. (sen kan den där tändningen ibland komma efter att man insett vilken fin människa killen är)



Min lista:

* Vara fin, inre/yttre

* Ödmjukhet

* Humor

* Tänkande

* Naturintresserad!

* Ärlig, öppen och gärna rak

* Jag ska kunna känna mig trygg

* och han får gärna vara intresserad/insatt i alternativ medicin och mediala grejer.



sen de saker jag kan tycka är extra fint hos en kille: stora ögonlock (gärna med brun ögon), handleder, att le för sig själv, fina mjuka drag, axlar o nacke, samt att jag den senast tiden dragits mycket åt lite asiatiska/samiska ögon&drag (vilket är kul, för det är ju raka motsatsen till "stora ögonlock" :P)



Japp, det var det

2011-11-25 @ 11:48:51

KOMMENTERA HÄR: (skriver du in din e-post kommer den inte att publiceras)

DITT NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST:


URL/BLOGG:


DIN KOMMENTAR:


Trackback
amanda bengtsson jallow. ebba eriksson. felicia lakso. hanna gunnars. jenna björnfot. nathalie karlsson. nathalie kåhlberg. olivia andersson. olivia walter arte. ottie marusarz.
RSS 2.0