2011; våren då jag mest fotade onödiga blommor


Utsikt från ett livsfarligt berg på landet.




Person jag inte vet om jag vill vara släkt med efter denna bilden. Nä skoja, älskade syster.


Måla påskägg. Som jag alltid måste göra, varje år. Med samma gamla färger.


Finaste.


Såg Håkan Hellström för första gången med personen på bilden samt en person som flyttat till Kina.




Läsa Twilight.


Golv i ett hus bredvid farmors hus där vi förvarar gamla saker.


Ganska fula (men goda) hamburgerbröd.

Lägger inte upp så mycket blommor, men rubriken talar sanning.

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR: (skriver du in din e-post kommer den inte att publiceras)

DITT NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST:


URL/BLOGG:


DIN KOMMENTAR:


Trackback
amanda bengtsson jallow. ebba eriksson. felicia lakso. hanna gunnars. jenna björnfot. nathalie karlsson. nathalie kåhlberg. olivia andersson. olivia walter arte. ottie marusarz.
RSS 2.0