2011 -> backup

Har fått Bluescreen (!!!) tre gånger senaste veckan och det verkar vara när jag gör många saker samtidigt på datorn. Så nu backuppar jag. Gör backup.
Märkte att jag inte gjort det en enda gång i år, så det var verkligen på tiden. Vågar inte göra mycket annat än vänta på att den ska ladda klart, förutom detta inlägg. Tio minuter kvar nu bara. Flyttar över 4815 objekt (foton, alltså) på 14,8 GB. Inte illa va.
Alla bilder tillsammans från -08, -09 och -10 är 10500 tror jag, 30 GB någonting. Så 2011 är ungefär hälften och inte ens slut än. Måste rensa lite tror jag.

Har för övrigt kommit till hälften på Harry Potter och Dödsrelikerna. Förlåt för att jag tjatar. MEN. ÄNDÅ. Den enda bok jag inte vet hur den slutar. Det är så galet spännande. WÖÖÖ.

Puss.
J.

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR: (skriver du in din e-post kommer den inte att publiceras)

DITT NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST:


URL/BLOGG:


DIN KOMMENTAR:


Trackback
amanda bengtsson jallow. ebba eriksson. felicia lakso. hanna gunnars. jenna björnfot. nathalie karlsson. nathalie kåhlberg. olivia andersson. olivia walter arte. ottie marusarz.
RSS 2.0