nikon d300

I somras när jag var på Skansen fick jag testa en Nikon-kamera (inte för första gången, men kanske för första gången mer seriöst). Har hört att Nikon är bättre än Canon (jag är inte så himla insatt hejhej) plus att jag förstått att denna är bättre än min stackars EOS 1000d (som för övrigt kan gå och dö, fast det har den ju redan).
Det var riktigt spännande, mehe.
Den hade ju övermånga knappar och grejer, men tyckte att det blev bra foton ändå. I alla fall hur jag komponerade dem? Bra kvalité blev det ju hur som helst.

Blablabla, här får ni en bild:
(alla bilder var för stora, visar fler imorgon)



KOMMENTARER
Postat av: emma.

hejsan hoppsan jasse, du nikon är sååååå mycket bättre!! kan faktiskt rekommendera nikon D3100!! riktigt bra kvalitet + mycket funktioner som gör att du kan ta många finfina bilder på plats, så man kan ibland slippa att anväda photoshop(Y) alltså då menar jag att mättnad och kontraster oftast bli riktgt bra:D Canon låter också fulare än nikon hehe, men tänk på saken,kan starkt rekommendera nikon!:D

2011-09-30 @ 18:55:44
URL: http://bubblegumsmile.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR: (skriver du in din e-post kommer den inte att publiceras)

DITT NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST:


URL/BLOGG:


DIN KOMMENTAR:


Trackback
amanda bengtsson jallow. ebba eriksson. felicia lakso. hanna gunnars. jenna björnfot. nathalie karlsson. nathalie kåhlberg. olivia andersson. olivia walter arte. ottie marusarz.
RSS 2.0