fortsätt som ett höstlöv i vårens första flod


Bild härifrån.

Idag samlades lite folk på Grönalund för att se Håkan Hellström.

E l l e r  j a . . .
Jag har nu sett Håkan tre gånger i min sjuttonåriga liv och denna konsert ligger tvåa i min topp-tre-lista. Mestadels för att publiken var awesome, på pip var den en massa människor som skrek som att de hade ont eller nåt. Men också för att var andra låtar, hela konserten var liksom annorlunda på något sätt.


Bild härifrån.

D E T  V A R  H U R  F I N T V A C K E R T B R A  S O M  H E L S T. ♥
(Men några låtar jag saknade, men vackert.)

Kom till Grönan vid tre tror jag. Vi åt Kinapuffar (blev otroligt sugen på det helt plötsligt), drack Mer och stirrade på Nils. Sen stalkade vi honom från ena änden till den andra. Sen såg vi honom aldrig mer. Sadface.
Såg även att Mona Sahlin sjöng med i de flesta låtarna från en VIP-balkong och såg Maria MontazamiÅhléns. Det var ju lite coolt.

Och Håkan. Ja. Håkan. ♥ Vad ska jag säga? Jag är deprimerad. Inget mer på ett tag? Vad menar han?
Ska lyssna på 2 Steg från Paradise och minnas hans skivsignering nu.
Puss. ♥
J.

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR: (skriver du in din e-post kommer den inte att publiceras)

DITT NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST:


URL/BLOGG:


DIN KOMMENTAR:


Trackback
amanda bengtsson jallow. ebba eriksson. felicia lakso. hanna gunnars. jenna björnfot. nathalie karlsson. nathalie kåhlberg. olivia andersson. olivia walter arte. ottie marusarz.
RSS 2.0