/så bara ugh



Nervryckningar vid ögat i snart två timmar. UGH.
(ville bara dela med mig)

Idag har jag gjort framsidan till Skoltidningen, tejpat upp löv på väggen ovanför min säng (samt tagit ner en ful tavla och gömt den i en bokhylla) och ätit världens godaste wok. Sitter för tillfället och bläddrar i Håkan Hellström - PS Lycka till ikväll och tumblr. Mah friday is complete.
Jag älskar att jag just märkte att jag skrev Kåkan Hellström. Lovar att du kollade tillbaka.

Förresten suger Kits for Kidz. MEN HITS. H. HHH. Mitt H har blivit ett K. I alla fall, har ni sett reklamen? Värdelöst med Elektropop och Fest hos Mange. Förr var det Atomic Kitten, Robbie Williams och Håkan Hellström på de där skivorna (märkte det för några veckor sedan när jag hittade en gammal Hits for Kidz-skiva i min bokhylla, olyckligt nog fanns där ingen skiva).

Puss&kram och puss igen.

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR: (skriver du in din e-post kommer den inte att publiceras)

DITT NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST:


URL/BLOGG:


DIN KOMMENTAR:


Trackback
amanda bengtsson jallow. ebba eriksson. felicia lakso. hanna gunnars. jenna björnfot. nathalie karlsson. nathalie kåhlberg. olivia andersson. olivia walter arte. ottie marusarz.
RSS 2.0