kom ihåg det här annars blir det jobbigt för dig

Peppar musikalpremiär. Detskagåbradetskagåbradetskgåbra. Nejdå, jag kommer inte ramla av scenen eller förstöra kulissen eller dansa bort mig eller trampa ner någon. Det ska gå bra. Eh.

Här är en lista så att jag kommer ihåg alla saker jag ska ha med mig, annars blir det förjävla jobbigt.

- Hatten. Viktigtviktigtochdyrt.
- Klänningen.
- Ett linne (annars lär behagligheterna ramla ut och det vore onödigt).
- Leggings.
- Kofta.
- Kamera (måste ju dokumentera alltalltallt!)
- Hårspray (+ kam, ffs! Var är min kam...)
- Smink.
- Nycklar, mobil, pengar, stuffmanalltidharmedsig.
- Alvedon.

Sen måste jag ju komma ihåg att ta med mig min röst, hoppas på att jag kan prata högt och allt annat viktigt. Kommer dö. Men nåja.

P u s s h e j d å h a d e t b ä s t a l l a s ö t a m ä n n i s k o r s o m l ä s e r m i n b l o g g.

KOMMENTARER
Postat av: natta

haha ellerhur! Filmerna är jävligt dåliga faktiskt, men böckerna är bra! Var dock inne i värsta twilightberoendet för typ två år sedan och då älskade man filmerna även fast de egentligen inte var bra, bara för att det var twilight liksom haha!

2011-05-20 @ 17:11:21
URL: http://nnathaliie.blogg.se/
Postat av: natta

HAHA jaaaa! Ellerhur, det går inte ihop liksom haha!

2011-05-22 @ 12:34:43
URL: http://nnathaliie.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR: (skriver du in din e-post kommer den inte att publiceras)

DITT NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST:


URL/BLOGG:


DIN KOMMENTAR:


Trackback
amanda bengtsson jallow. ebba eriksson. felicia lakso. hanna gunnars. jenna björnfot. nathalie karlsson. nathalie kåhlberg. olivia andersson. olivia walter arte. ottie marusarz.
RSS 2.0