en lista

Jag tänkte ha en lugn vecka nu. Se på film, sitta i solen, göra ingenting. Det var en bra tanke det. Hejdå med den.

MÅNDAG
Tandläkaren 11.15
Genrep dansföreställning 17-18.30

TISDAG
(jag får cykla till skolan, wei!)
Dansföreställning 17 och 18.30.

ONSDAG
Musikalrep 19-22 (tror jag vet var?)

TORSDAG
Ev. musikalrep

FREDAG
Genrep musikalen, iiihhhh, vi är äntligen klara. Minns inte tiden (bra där).

LÖRDAG
Stan med Ebba.

SÖNDAG
Audition 14.30-16.00.

Helgen... ja, det återstår att se. Hoppas att jag får sova då.
Hejdå.

UPD 10/5: Helgen bokad, wei.

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR: (skriver du in din e-post kommer den inte att publiceras)

DITT NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST:


URL/BLOGG:


DIN KOMMENTAR:


Trackback
amanda bengtsson jallow. ebba eriksson. felicia lakso. hanna gunnars. jenna björnfot. nathalie karlsson. nathalie kåhlberg. olivia andersson. olivia walter arte. ottie marusarz.
RSS 2.0