cheers to the fricken' weekend

Jag känner mig supertråkig som inte orkar ta tag i någonting just nu. Läser mest Harry Potter (jag ska bli en supernörd) och lyssnar på Rihanna eller Veronica Maggios senaste.



Har lånat De vises sten, Hemligheternas kammare och Fången från Azkaban än så länge. På svenska. Bör jag läsa dem på engelska sen också? Antagligen.

Försökte mig på att göra en ny header förut. Eller ja, en helt ny design. Men tappade lusten och nu är det alldeles tomt och vitt där uppe. Måste fixa någonting snart.

Imorgon åker jag till hufvudstaden med mamma. Har hört att det ska bli fint väder så jag hade tänkt ta med mig Harry till Observatorielunden och chilla i solen. Det ska bli intressant att försöka hitta dit eftersom att jag aldrig varit där förut.
Nä nu får det räcka. Puss.

KOMMENTARER
Postat av: Wolfhound

SV: Det var nog jag eftersom jag jobbar i närheten av centralen, så tack som fan! Knatade förbi där runt 10-11-tiden med min pojkvän, om du såg "mig" någon annan tid än det så kan jag nästan lova att det var min tvillingsyster :) Hon var också i stan idag.

Btw, välkommen in i världen av Harry Potter-nörderi ;) Ur gonna love it.

2011-06-28 @ 22:11:46
URL: http://wolfhound.blogg.se/
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nellys nästa klänningdesigner, rösta 5 stjärnigt på min klänning.



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=1JReXo92UCLofpPsLUkcEGwhIkKN3hhqryKCbG4vICZlrmT254T8#Gallery



Tryck på femte stjärnan, skriv in koden & klicka på "rösta här"...Är otroligt tacksam! ^^

2011-06-29 @ 13:44:11
URL: http://shikos.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR: (skriver du in din e-post kommer den inte att publiceras)

DITT NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST:


URL/BLOGG:


DIN KOMMENTAR:


Trackback
amanda bengtsson jallow. ebba eriksson. felicia lakso. hanna gunnars. jenna björnfot. nathalie karlsson. nathalie kåhlberg. olivia andersson. olivia walter arte. ottie marusarz.
RSS 2.0