PIP 2011 - DAG ETT - PARAMORE ♥

S E D A N  K O M  D E M.
Och det var så GRYMT att se dem live efter att ha lyssnat på dem i fyra år. Deras enda spelning i Sverige i sommar. Här får ni det i bilder!
(Varning för sjukt många bilder på Hayley, heh...)






Haha var tvungen, dålig bild men så rolig min. c:




Snygg. ♥












Kan inte zooma ut mer med mitt teleobjektiv så jag fick inte med E:et, så vi såg bara Paramor.

















Avslutningen var AWESOME. Misery Business. ♥







♥ ♥ ♥

KOMMENTARER
Postat av: Nathalie

tack! Gud vilka fina bilder du fick på paramore, men du hade systemkamera va? Skulle tagit med mig min egen kände jag nu, fick inga bra bilder alls haha!

2011-07-13 @ 01:18:27
URL: http://nnathaliie.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR: (skriver du in din e-post kommer den inte att publiceras)

DITT NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST:


URL/BLOGG:


DIN KOMMENTAR:


Trackback
amanda bengtsson jallow. ebba eriksson. felicia lakso. hanna gunnars. jenna björnfot. nathalie karlsson. nathalie kåhlberg. olivia andersson. olivia walter arte. ottie marusarz.
RSS 2.0