mobilbilder//landet

Har varit ute på landet de senaste fyra dagarna. Min kamera dog efter första så det fick bli lite mobilbilder, lite sämre kvalité men det funkar. Vi var ute på Bullandö och lyssnade på en trubadur och kikade på snygga båtar, träffade fina Mimmi som jag inte träffat på jag-vet-inte-hur-länge, åkte ut bland kobbar och skär och slog oss ner på Östra Svärdsholmen och stekte lite, besökte Vaxholm, åkte Värmdö runt och tog bilen till Siggesta och spelade minigolf!






Skulle vilja ha en segelbåt bara för att de är så sjukt snygga, meheh.



Inte billigt though.






Östra Svärdsholmen.


Eh. Okej... Det ser ju inte så fräscht ut, men vi gjorde glasstrutar med strössel och kolasås ehe.






MORRIZ!


Minigolf på Siggesta gård. Man skulle liksom in i kossan och sen ut genom spenarna typ. Jag sa att de var omöjligt så fick jag Hola in one. Det var fett KO-olt.



J.

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR: (skriver du in din e-post kommer den inte att publiceras)

DITT NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST:


URL/BLOGG:


DIN KOMMENTAR:


Trackback
amanda bengtsson jallow. ebba eriksson. felicia lakso. hanna gunnars. jenna björnfot. nathalie karlsson. nathalie kåhlberg. olivia andersson. olivia walter arte. ottie marusarz.
RSS 2.0