"In dreams, we enter a world that's entirely our own."

Lyssnar på Harry Potter Soundtracks, dricker massor av te och funderar på hur jag ska klippa mitt hår. Eller min lugg. Eller nåt. Har absolut ingen aning, vet bara att det inte får se ut såhär uhu. Funderar på någon slags lugg (jag passar inte utan det, känner jag).

Var förresten på kräftskiva idag. Men just nu (dvs mitt i natten) är jag för lat för att redigera bilder från det. Såatteh. Nejmen, jag ville bara skriva någonting här. Jag ehm. Tycker om. Saker.
Nej okej jag ska sluta nu.

Har förresten lagt upp en massa bilder för att Ida sa att jag bloggar dåligt. Är du nöjd nu Ida? Förresten (ja, förresten igen) är Ida en jättedålig människa för hon (jag citerar:) HATAR Harry Potter. Och det är inte okej. Inte bra alls.

Nu ska jag läsa och sova.
Puss, J.

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR: (skriver du in din e-post kommer den inte att publiceras)

DITT NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST:


URL/BLOGG:


DIN KOMMENTAR:


Trackback
amanda bengtsson jallow. ebba eriksson. felicia lakso. hanna gunnars. jenna björnfot. nathalie karlsson. nathalie kåhlberg. olivia andersson. olivia walter arte. ottie marusarz.
RSS 2.0